Over ons
Over ons



OVER ONS

vlaggen illustratie


Wie zijn wij
en hoe is het allemaal begonnen?

Cocopanda heeft zijn oorsprong in Scandinavië. Het succesverhaal begon in 2007 in Noorwegen met de meervoudig bekroonde online beautyshop BliVakker.no. Met de bedrijfswaarden ‘engagement, innovatie, ondernemerschap en eerlijkheid‘ altijd in het achterhoofd, zijn we sindsdien onophoudelijk gegroeid. Zo zijn we ook momenteel in zes andere Europese landen aanwezig: Noorwegen, Zweden, Denemarken, Finland, Duitsland en Oostenrijk.




Sinds eind 2016 zijn we ook in Duitsland vertegenwoordigd met Cocopanda.de en sindsdien bieden we een enorme keuze aan merkproducten op het gebied van cosmetica, huidverzorging, haarverzorging & styling, tegen concurrerende prijzen. Slechts een jaar later openden we onze webwinkel in Oostenrijk.

Meer dan 900.000 tevreden Cocopanda-klanten spreken voor zich en we willen graag elke klant uit de grond van ons hart bedanken!




Wat drijft ons?

Wij van Cocopanda houden van en leven voor beauty. We worden gedreven door de overtuiging dat werkelijk ALLE mensen mooi zijn. We willen graag onze bijdrage leveren om deze schoonheid tot uitdrukking te brengen.





Het hele Cocopanda team is ook gemotiveerd om elke klant persoonlijk te behandelen en iedereen een perfecte winkelervaring te bieden. Om dit te garanderen, werken we voortdurend aan het optimaliseren van onze service en de gebruiksvriendelijkheid van de webwinkel en het continu uitbreiden van ons assortiment. We houden er gewoon van om onze klanten tevreden te stellen!







Heb je suggesties voor verbetering, productwensen of wilt je ons gewoon even gedag zeggen, stuur ons dan een e-mail met als onderwerp 'Hallo Cocopanda Team!' naar [email protected]

Klantbelofte Klantbelofte
Snelle verwerking
Doeltreffende verwerking van je bestellingen en vragen
Slimme oplossingen
Wij werken hard om je de beste oplossingen te bieden
Flexibiliteit
Je kunt ons via verschillende kanalen contacteren
Engagement
Nuchter, vanuit het hart
Hulpvaardigheid
Alle vragen zijn welkom. We zijn er voor jou!

Bedrijfsgegevens

Cocopanda.nl B.V.
Nieuwe Stationsstraat 20, verdieping 13 en 14
6811KS Arnhem

KvK nummer: 80964192
BTW-identificatienummer: NL861870207B01
Algemeen directeur: Einar Øgrey Brandsdal

Retouradres:
Cocopanda.nl B.V.
Schleswiger Straße 100
24941 Flensburg 
Duitsland

De beste manier om de klantenservice te bereiken is via het tabblad ‘Mijn account‘. Je kunt ook telefonisch of via e-mail contact met ons opnemen:

E-mail: [email protected]
Telefoon:  026-8080131

Cocopanda behoort tot de Brandsdal Group: www.brandsdalgroup.com

De Europese Commissie biedt een online platform aan voor de beslechting van geschillen, dat je hier kunt vinden https://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Wij zijn niet verplicht en ook niet bereid om deel te nemen aan een procedure voor geschillenbeslechting voor een consumentenarbitragecommissie.

Waar koopt Cocopanda.nl zijn producten?

We kopen ongeveer 70% van onze producten rechtstreeks bij de distributeurs, terwijl we de rest van de producten invoeren via parallelle import.

Nederland is lid van de EU en kan dus gebruik maken van parallelle import tussen de EU-landen. Dit stelt ons in staat om consumenten in andere landen een lagere prijs te bieden. Artikel 7 paragraaf 2 van de EU-merkenrichtlijn staat de invoer toe van alle soorten merkproducten uit de EU en de grensoverschrijdende handel ervan binnen de EU, ongeacht of er een officiële distributeur is of een overeenkomst met de eigenaar van het merk. Dit maakt deel uit van de vrije interne markt (grensoverschrijdende handel in goederen en diensten) die door de EU-wetgeving wordt gegarandeerd.

Invoer zonder toestemming van de merkhouder wordt parallelle invoer genoemd en is legaal en wijdverbreid. Cocopanda.nl maakt het in veel opzichten overbodig om naar het buitenland te reizen om merkproducten tegen lagere prijzen te kopen. Wij kopen merkproducten op dezelfde markt als de Nederlandse vertegenwoordigers van deze merken en importeren ze in Nederland.

Hoe weet ik dat de producten echt zijn?

Bij de aankoop van merken hebben we twee belangrijke eisen: de garantie van authenticiteit en houdbaarheid. Wij letten altijd op de houdbaarheid van de producten, zodat producten met een korte houdbaarheidsdatum niet worden aangekocht.

Wij ontvangen deze informatie wanneer er aanbiedingen naar ons worden verstuurd of wanneer we onze leverancier bezoeken. We hebben ook overeenkomsten voor 'authenticiteitsgarantie' met al onze leveranciers, wat voor ons een voorwaarde is om te handelen met een leverancier. Dit betekent dat de leverancier ons een factuur moet bezorgen waaruit blijkt bij wie de producten zijn aangekocht en dat ze rechtstreeks bij de merkendistributeurs zijn aangekocht. Net zoals je een bedorven product in een winkel kunt kopen, kan het ons ook overkomen. In dat geval willen we graag dat je contact opneemt met onze klantenservice, zodat we het probleem kunnen oplossen.

Wij garanderen de authenticiteit en houdbaarheid van onze producten en hebben contact met al onze leveranciers om dit te verzekeren.

We hebben duidelijk omschreven procedures en interne richtlijnen die zowel de juridische als de ethische aspecten bestrijken en ervoor zorgen dat we aan alle voorschriften voldoen.

Als je nog vragen hebt, kun je contact opnemen met onze klantenservice onder ‘Mijn pagina‘ of via [email protected]