Contact
Contact

Bekijk eerst onze infopagina's!

Wij waarderen onze klanten en geven je daarom graag de mogelijkheid om snel en eenvoudig contact met ons op te nemen als je vragen of opmerkingen hebt. Er zijn veel vragen die zonder onze hulp efficiënt kunnen worden opgelost. Daarom vragen we je om de informatiepagina's in ons kopje Informatie goed te bekijken voordat je ons schrijft. Bekijk ook onze FAQ (veelgestelde vragen). Daar vind je de antwoorden op de vragen die onze klanten het meest stellen.

"Mijn account"
De beste manier om contact met ons op te nemen is via ‘Mijn account‘. Om een supportticket aan te maken, moet je ingelogd zijn. Ons doel is om op werkdagen binnen 24 uur te reageren op de tickets, maar we zijn meestal veel sneller. Kies zorgvuldig de juiste categorie voor je supportticket om zo snel mogelijk een antwoord te krijgen.


Chatbot Rosie

Groet onze nieuwe chatbot genaamd "Rosie".

Rosie is onze digitale klantenservice en staat dag en nacht voor je klaar, elke dag van het jaar.
Zij zal je helpen met de meeste dingen, zoals bestellen, betalingsmogelijkheden, je pakket volgen en zelfs onze gebruiksvoorwaarden.
Rosie is in opleiding, maar leert elke dag nieuwe dingen. Ze is niet zo blij met lange zinnen, maar houdt meer van meer als je gewoon direct ter zake komt.
Als je feedback of tips hebt over Rosie, neem dan contact op met onze klantenservice.

Mocht je er niet uitkomen met Rosie, dan is er op werkdagen tussen 10:30 - 11:30 en tussen 12:00 - 14:30 altijd de mogelijkheid om met een medewerker te chatten. 

Telefoon
Onze klantenservice is telefonisch bereikbaar van maandag t/m vrijdag tussen 10:00 – 11:30 en tussen 12:00 - 15:00. De klantenservice is gesloten op zaterdag, zondag en feestdagen.
Je kunt ons bereiken op het volgende telefoonnummer: 026-8080131.